long time no see!

Assalammualaikum..



Rindunya dekat Belog...Kiss siketttt...


Pehh, lama x menjengah incek belog neh..mana aku menghilang? berkawen kah?  ikut husbie pergi oversea kahh? ohhh, mungkin tidakkkk! makkkkkkkkkk! tolong cari kan jodoh pleaseeeeeeeeeee!Hatiku sering disakiti! Ohhhh Emmm Geeee!



Even aku bukan blogger tegar feeling nak menulis tu ada..bila time kita down xde tempat nak cerita xda tempat nak meluahkan boleh la luahkan kat sini..heuuu...Yela kalau tiap kali ada problem carik member call member kadang-kadang diorang pun rimas..diorang pun nak privacy..asal sedih je nangis nangis je call..semak gak member tu..(sambil bermonolog dalaman) "ahhh,Si Minah neh  call lagi..malas aku nak jawab..call tu xde lain nak cite pasal gado dengan BF die Si Semeon letteww..aku da cakap Si semeon tu kaki perempuan kau xnak percaya..nahhh, padan muka!". So, sendiri kena paham laa..



Actually, sepanjang aku x berbelog neh banyak achievement aku da berjaya..antaranya aku berjaya baking sbiji pavlova gitewww..pavlova made with love kata kau..kau hado? nan hado..haha..xpe next entry nanti aku story mory pasal pavlova aku..

next!!!!!!

manusia datang dan pergi dalam hidup aku..jangan cakap laa...depan cakap lain belakang cakap lain..pun hadooo..ahhhh, Let them happy with their bright life..ada aku kesah....WHAT GOES AROUND WILL COMES AROUND! ingat tu ya kawan kawan.




No comments:

Post a Comment